Odczynniki chemiczne - gdzie?
Piotr Skowronski
2007-04-05 07:56:02 UTC
Czesc!
Mam uprzejme pytanie: czy oprocz sklepu Czarno-Biale znacie moze jakis
sklep, gdzie mozna kupic odczynniki chemiczne? Sam znalazlem cudo, ktore
sie nazywa "Chemia" (maja sklep np. przy Foksalu), ale nie maja metolu.
Z kolei ichni dzial handlowy stwierdzil, ze metol moze zamowic w POChu,
ale cale pol kilo (za kupe forsy zreszta...) i trzeba dluuugo czekac.
Znacie moze miejsce, gdzie mozna kupic odczynniki (na razie najbardziej
zalezy mi wlasnie na metolu) w normalnych ilosciach? Pol kilo... proszek
na 100 Stoecklerow;->

Najchetniej, zeby taki sklep miescil sie w Warszawie, ale wysylkowo tez
moze byc:-)

O, wlasnie znalazlem u wujka gugla www.chemik.aip.pl - czy ktos mial z
nimi do czynienia?

Pozdrawiam!
--
Piotr Skowronski
piotr[kropka]skowronski[ucho]dolinka[kropka]net[kropka]pl
Kokon
2007-04-05 07:59:55 UTC
Post by Piotr Skowronski
[...]
Mial do czynienia, zamawial wlasnie metol i weglan sodu.
Jest jeszcze Reko, link powinien byc w archiwum.

Pzdr,
Blazej
Piotr Skowronski
2007-04-05 08:12:36 UTC
On Thu, 05 Apr 2007 at 07:56 GMT, Piotr Skowronski <***@dla.spamerow> wrote:
[...]

Ja pierdziu!
Rozmawialem wlasnie z mila pania z firmy Alchem - podobno nikt mi nie
sprzeda metolu bo to trucizna i sprzedaja tylko firmom :-o
Kurde fik, troche to porabane - z zagranicy moge sobie sprowadzic (na
digitaltruth jest jakis sklep internetowy), a w Polsce nie sprzedadza mi
bo nie mam pieczatki? Zwariowac mozna... Czeski film, Panie i Panowie,
regularny czeski film (czwartej generacji w dodatku)...

Pozdrawiam!
Piotr Skowronski
2007-04-05 14:19:26 UTC
Post by Kokon
Mial do czynienia, zamawial wlasnie metol i weglan sodu.
Jest jeszcze Reko, link powinien byc w archiwum.
Czesc!
A jak myslisz, czy metol o dacie waznosci wrzesien 2005 nadaje sie do
czegokolwiek? Na chemik.aip.pl maja wlasnie takie cos. Logika podpowiada
mi, ze absolutnie nie powinno byc z tym najmniejszego problemu, ale wole
zapytac madrzejszych od siebie:-)
Zerknalem tez na stronke Reko, interfejs maja *wybitnie* nieprzyjazny
dla uzytkownika;-), zaraz zobaczymy jakie moga mi zaoferowac ceny:-)

Pozdrawiam!
Kokon
2007-04-05 16:00:13 UTC
Post by Piotr Skowronski
Post by Kokon
[...]
Jesli byl szczelnie zapakowany, to powinien byc ok, nie zebym jakis madry
byl;-)
Nom, stronka Reko jest taka se, ale wg tego co pisza, to mozna u nich
zamawiac male nawazki, co moze byc wygodne. Ja tam kupowalem tylko witamine
C;-)

Pzdr,
Blazej
Kokon
2007-04-05 16:08:42 UTC
Post by Piotr Skowronski
[...]
Bzzzduuura...
Czyli wszystkie firmowe wywolywacze zawierajace metol i tego typu substancje
takze powinny byc dostepne tylko dla firm?

Pzdr,
Blazej

PS. Ile potrzebujesz tego metolu? Z 50g moge odpalic.
p_b
2007-04-06 20:18:14 UTC
Post by Kokon
Bzzzduuura...
Czyli wszystkie firmowe wywolywacze zawierajace metol i tego typu substancje
takze powinny byc dostepne tylko dla firm?
Witamy w Polsce.
Wprawdzie mozna kupic trutke na szczury - to nie mozna kupic surowcow do jej
produkcji bez specjalnych oswiadczen itp. Roznica jest taka ze jedno jest
gotowym produktem domowego uzytku a drugie jest 'chemikaliem'.

To, ze prawo jest nielogiczne nie zmienia faktu, ze jest obowiazujace.
(A poniewaz zmienia sie dosc czesto to nawet nie wiem czy to na co sie
powolywali jest jeszcze aktualne: kiedys nie bylo, potem bylo, ostatnio nie
bylo, a teraz nie wiem)

PS. Jak kupowalem to opakowanie mialo po 250g i nie bylo przepisow
zabraniajacych zakupu.
Kokon
2007-04-06 20:54:19 UTC
Post by p_b
Post by Kokon
[...]
Przypomnialo mi sie jak kiedys pani w aptece powiedziala mi, ze na wieksze
ilosci witaminy C, takiej w proszku, musialbym miec recepte;-)

Pzdr,
Blazej
p_b
2007-04-06 22:21:25 UTC
Post by Kokon
Przypomnialo mi sie jak kiedys pani w aptece powiedziala mi, ze na wieksze
ilosci witaminy C, takiej w proszku, musialbym miec recepte;-)
Oczywiscie.
Bo oni nie sprzedaja surowcow lecz leki recepturowe.
Leki recepturowe wydaje sie z przepisu lekarza.
Nie ma tu znaczenia jaka jest ilosc, jaki jest sklad ani jakie jest
dzialanie.

A tak wogole to to co chciales zrobic bylo nielegalne (por. prawa dot.
podatku VAT).
:)
JA
2007-04-06 22:40:33 UTC
Post by p_b
[...]
Dokładnie.
Jakiś rok temu potrzebowałem aceton. Musiałem wrócić z wpisem do
ewidencji. Nie dawno po prostu kupiłem.
JA
www.skanowanie-35mm.pl
Kokon

Blazej
p_b
2007-04-06 22:47:14 UTC
Post by Kokon
Post by p_b
[...]
Dok³adnie.
Jaki¶ rok temu potrzebowa³em aceton. Musia³em wróciæ z wpisem do
ewidencji. Nie dawno po prostu kupi³em.
Paranoja:-)
Nie.To jest Terror.
Czlowiek nie wie czy jutro pozwola mu kupic mleko a pojutrze chleb.
To sie nazywa 4RP.
JA
2007-04-07 09:29:49 UTC
Post by p_b
Nie.To jest Terror.
Czlowiek nie wie czy jutro pozwola mu kupic mleko a pojutrze chleb.
To sie nazywa 4RP.
Nie przesadzaj. To nie jest umyślne działanie żeby ludziom utrudnić
życie. To jest głupota urzędnika i to nawet nie tego ministerialnego,
tylko lakalnego. Przepisy są nie jednoznaczne więc wiele zależy od
widzimisię mocherowego bereta.
JA
www.skanowanie-35mm.pl
p_b
2007-04-07 09:56:37 UTC
Post by p_b
Nie.To jest Terror.
Czlowiek nie wie czy jutro pozwola mu kupic mleko a pojutrze chleb.
To sie nazywa 4RP.
Nie przesadzaj. To nie jest umy¶lne dzia³anie ¿eby ludziom utrudniæ ¿ycie.
To jest g³upota urzêdnika i to nawet nie tego ministerialnego, tylko
lakalnego. Przepisy s± nie jednoznaczne wiêc wiele zale¿y od widzimisiê
mocherowego bereta.
Na tym wlasnie polega terror.
Nigdy nie masz pewnosci ze jakas srubka w tej maszynie nie zmieni tego co
robiles do tej pory calkiem legalnie i nikomu nie szkodzac (np. siedzenie na
lawce) w straszliwe przestepstwo.
Piotr Skowronski
2007-04-11 05:03:38 UTC
Post by Kokon
PS. Ile potrzebujesz tego metolu? Z 50g moge odpalic.
Czesc!
Bardzo dziekuje za oferte;-) Dostalem odpowiedz od jednego z polecanych
przez Ciebie sprzedawcow i sprzeda mi setke metolu za 13 zl.

Dziekuje i pozdrawiam!